RIVE "logo"

LEJ EN NATKLUB

ISHØJ

IDUSTRIKROGEN 8, 2635 ISHØJ

ALT DU SKAL VIDE OM VORES NATKLUB I ISHØJ

LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ
LEJ ET FESTLOKALE I ISHØJ

Vores natklub i Ishøj kan lejes til fødselsdagsfest, firmafest, efterskolefest, afslutningsfest og andre private arrangementer. Vores natklub i Ishøj er et oplagte festlokale til jeres næste fest, fordi lokalet er indrettet som en natklub og har en udendørs gård med flere bænke. Det er også muligt at sætte en DJ og festlys op i gården. Udover det har vi et køkken med alt service. Lokalerne har også et rygeområde, aircondition samt moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads og røgmaskiner), en stor bar, toiletter, stort dansegulv, sofaergrupper og mulighed for at lave et større loungeområde.


PARKERING OG TRANSPORT


Lokalerne ligger kun 5 minutter i bus fra Ishøj station – Udover det er der gratis parkering


PRIVATBUS

Vi tilbyder også at blive hentet af en privat bus for 1500,-


Overnatningsmuligheder:

Hvis dine gæster rejser langvejsfra eller foretrækker at blive overnatning, har vi et udvalg af hoteller og indkvarteringsmuligheder i nærheden. Så kan alle slappe af og nyde festen med ro i sindet, velvidende at der er overnatningsmuligheder i nærheden.

Festlokale til elevfester, gymnasiefester og 16-18 Års i Ishøj – Fra 105 kr. pr. person!

TEMA FEST

- Top 10 mest populære

Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester

BILLETSYSTEM

- Begivenhed

Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

RUNDVISNING

FÅ EN UFORPLIGTENDE

SNAK OM DIN PERFEKTE AFTEN