RIVE "logo"

UNGDOMSFESTER

Er du på udkig efter det perfekte sted til en ungdomsfest? Så er du kommet til det rette sted! Vi er en af de få arrangører, der specialiserer os i ungdomsfester. Vi har festlokaler i hele landet og er klar til at give jer den fedeste festoplevelse!

DANMARKS MEST POPULÆRE UNGDOMSFESTER

FESTPAKKE+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring

– Vores bar

145,-  per gæst ved min. 100 gæster

FESTPAKKE+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring

– Vores bar

125,-  per gæst ved min. 100 gæster

FESTPAKKE PRO

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

- Vagter

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE PRO

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

- Vagter

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

– 1 time privatfest

– 6 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Live DJ

– Vagter

– Medbring selv drikkevarer

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

PRE PARTY

– 1 time privatfest

– 6 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Live DJ

– Vagter

– Medbring selv drikkevarer

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

ANBEFALET

FESTPAKKE PRO+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

– Live DJ

– Vagter

195,- per gæst ved min. 100 gæser.

ANBEFALET

FESTPAKKE PRO+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

– Live DJ

– Vagter

195,- per gæst ved min. 100 gæser.

UNGDOMSFESTER HOS RIVE EVENT

Rive Event er specialister i holde ungdomsfester, vi holder ca. 400 ungdomsfester om året. Så vi ved præcis, hvad der skal til for at skabe en perfekt fest!

Derfor tilbyder vi en eksklusiv festpakke, der indeholder alt, hvad I har brug for! - så I kan fokusere på at nyde festen.


 VI har festlokaler i hele Danmark, herunder:

København, Roskilde, Ishøj, Odense C, Aarhus, Herning, Holbæk og køge

Vores lokaler er indrettet som natklubber og er udstyret med moderne faciliteter, der kan skabe den perfekte ramme for jeres fest.

IMG_7467
RIVE_280523-34
Skærmbillede 2024-09-22 kl. 18.53.53___serialized1
91A2522F-2AB5-4F7D-9941-276D8C04266B___serialized1
Skærmbillede 2024-09-22 kl. 19.22.40___serialized1
IMG_3257
IMG_3401___serialized1
IMG_3486___serialized1
IMG_3290___serialized1
IMG_3247

NEMT BILLETSYSTEM

Vi tilbyder at lave en Facebook-begivenhed med al praktisk information om festen samt et nemt betalingssystem, hvor hver gæst nemt kan betale for deres egen entré. På den måde slipper I for at betale gebyr, og vi kan udarbejde en gæsteliste med dem, der har tilmeldt sig.


I vil blot modtage et link til Facebook-begivenheden, som I nemt kan sende rundt til eleverne. Vi vil også løbende opdatere jer om billetsalget. - Derudover har vi mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!


Kort fortalt: Vi står for al den kedelige planlægning – fra booking af vagter til oprydning – så I kan læne jer tilbage og nyde festen!

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

TIL FORÆLDE

- Fest i trykke rammer

Er du bekymret for at sende dit barn til fest med Rive Event? Det bør du ikke være. Vores personale er veluddannet og har mange års erfaring med børn og unge. Skulle nogen få det dårligt, kontakter vi naturligvis forældrene, og vi sørger for, at alle elever kommer trygt hjem. Hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide mere om os, er du altid velkommen til at kontakt os.

TEMA FEST

- Top 10 mest populære

Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

BILLETSYSTEM

- Begivenhed

Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

FÅ ET UFORPLIGTET TILBUD TIL JERES NÆSTE FEST 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

FØLG OS HER

unsplash