FESTPAKKE
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vores bar
110,- per gæst ved min. 100 gæster
FESTPAKKE
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vores bar
110,- per gæst ved min. 100 gæster
FESTPAKKE+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
135,- per gæst ved min. 100 gæster.
FESTPAKKE +
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
135,- per gæst ved min. 100 gæster.
FESTPAKKE PRO
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
- Vagter
155,- per gæst ved min. 100 gæster.
FESTPAKKE PRO
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
- Vagter
155,- per gæst ved min. 100 gæster.
ANBEFALET
FESTPAKKE PRO+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
– Live DJ
– Vagter
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
ANBEFALET
FESTPAKKE PRO+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
– Live DJ
– Vagter
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
Priserne afhænger af arrangementets type, men vi tilbyder nogle af markedets mest konkurrencedygtige priser og råder jer gennem hele processen fra bookning frem til selve afviklingsdagen.
I vores festlokale Roskilde kan du opleve en natklub egnet til firmafester!
"Hvorfor?" Fordi vores vores 250 kvm store festlokale, med plads til 300 gæster, er indrettet som en natklub og har alt hvad i skal bruge, blandt andet har vi, et adskilt rygeområde, aircondition, moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving-heads, røgmaskine mm). Der er en stor bar, flere toiletter, et stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde samt udendørsområde.
Vores festlokale ligger kun 30 meter fra Roskilde Station, så dine gæster nemt kan komme til og fra festen. Udover det er der gratis parkering fra kl 18.00 til 08.00.
KØBENHAVEN
Rive Event København er indrettet som en natklub og har alt hvad i skal bruge, til den perfekte fest – uagtet om der skal holdes firmafest, fødselsdag, efterskolefest eller anden privatfest.
Vi har blandt andet et adskilt rygeområde, aircondition, blæsere, moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads, røgmaskiner og diskokugle m.m.). Der er en stor bar, flere toiletter, et stort dansegulv og selvfølgelig en masse sofaer og borde.
Lokalet ligger på Gothersgade og er dermed tæt på metro, bus og tog, hvilket betyder, at infrastrukturen er perfekt – endvidere er der rig mulighed for parkering.
vores festlokale i Ishøj tilbyder forskellige arrangementer med eller uden spisning til op til 250 gæster. Lokalet er hyggeligt med adgang til udeområde, sofagrupper, dekorationslys og barfaciliteter. Vores lokaler i Ishøj har to forskellige festlokaler, et ovenpå og et nedenunder. Vores festlokaler i Ishøj er oplagte festlokaler til jeres næste fest, fordi lokalerne er indrettet som en natklub og har en udendørs gård med flere bænke. (Det er også muligt at sætte en DJ og festlys op i gården.) Udover det har vi et køkken med ovn, komfur, køleskab, fryser, bestik og alt andet, der hører til i et køkken. Lokalerne har også et rygeområde, aircondition samt moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads og røgmaskiner). Udover det er der gratis parkering, en stor bar, flere toiletter, stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde.
Vores festlokale i Odense ligger centralt beliggende i hjertet af Odense og indeholder et stort dansegulv, en scene, lys- og lydsystem (som kan styre laser, moving heads, røgmaskiner mm). Udover det er der en kæmpe parkeringsplads med gratis parkering, en stor bar, flere toiletter (inklusive et handicaptoilet og puslerum), en stor isterningmaskine, borde, stole, mulighed for at lave et større loungeområde, udendørs område & rygeområde, Udover det har vi et køkken med alt inventar, Festlokalet rummer op til ca. 900 siddende og op til 1200 stående gæster, men kan også tilpasses mindre arrangementer. Det gør det ideelt til både store fester som efterskole- og gymnasiefester samt mere intime begivenheder som bryllupper.
Når I lejer vores selskabslokale, benytter vi vores egen serveringspersonale. Det er garanti for at bestik og glas er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.
Vi er meget fleksible og vil yde vores bedste, for at jeres firmafest skal blive en uforglemmelig oplevelse. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer.
Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.
Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.
Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.
SÆT TEMA PÅ FIRMAFESTEN – GENNEMFØRTE DEKORATIONER:
Vi tilbyder også festlig pynt til at skabe den helt rigtige stemning! Så uanset om du skal holde en
fødselsdagsfest eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det rigtige tema til jeres fest? Det kan vi hjælpe jer med at finde ud af. Vi har en blog med både gratis og betalte temaer pr. person. Vi sørger for både opsætning og indkøb, så du kan slappe af og nyde festen. Klik her for at se temaer.
EVENTS & UNDERHOLDNING – TIL ENHVER LEJLIGHED:
Har i brug for underholdning til jeres fest, kan vi arrangere alt fra Stand Up, trylleshow til quiz, karaoke, casino eller noget helt andet. Vores lokale på Langebrogade er veloplagt til pokertuneringer og andre casino events, hvor vi stiller med alt fra pokerborde til dealere og præmier.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
DJ
- Fuldt setup
- DJ pult
- Professionel DJ
- 5-timers optræden
20,- Pr. Pers
DJ
- Fuldt setup
- DJ pult
- Professionel DJ
- 5-timers optræden
20,- Pr. Pers
EKSTRA TIMER
Man kan tilkøbe ekstra timer dog anbefaler vi at i holder jer til 5 timer, da vores erfaring viser at 5 timer er mest passende.
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
EKSTRA TIMER
Man kan tilkøbe ekstra timer dog anbefaler vi at i holder jer til 5 timer, da vores erfaring viser at 5 timer er mest passende.
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
CVR 44016575
COPYRIGHT © 2023 RIVE EVENT