RIVE "logo"

FIRMAFEST I VORES FESTLOKALER

FESTPAKKE 

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring

– Vores bar

110,-  per gæst ved min. 100 gæster

FESTPAKKE

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring

– Vores bar

110,-  per gæst ved min. 100 gæster

FESTPAKKE+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

135,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE +

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

135,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE PRO

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

- Vagter

155,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE PRO

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

- Vagter

155,- per gæst ved min. 100 gæster.

ANBEFALET

FESTPAKKE PRO+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

– Live DJ

– Vagter

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

ANBEFALET

FESTPAKKE PRO+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

– Live DJ

– Vagter

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

Priserne afhænger af arrangementets type, men vi tilbyder nogle af markedets mest konkurrencedygtige priser og råder jer gennem hele processen fra bookning frem til selve afviklingsdagen.

HOLD JERES FIRMAFEST I VORES LOKALER!

Planlægger I en firmafest? Vi har de ideelle lokaler til at gøre jeres arrangement mindeværdigt! Vores rummelige og moderne faciliteter er perfekte til alt fra jubilæumsfejringer til teambuilding-events.

Hvorfor vælge vores lokaler?

  • Plads til Alle: Uanset om I har en lille gruppe eller en stor samling, kan vi tilpasse rummet efter jeres behov.
  • Centralt Beliggende: Vores lokaler ligger strategisk, hvilket gør det nemt for alle at deltage.
  • Fleksible Arrangementsformer: Fra cocktailparties til middage - vi hjælper med at skræddersy arrangementet, så det passer til jeres vision.

Giv jeres medarbejdere en fantastisk oplevelse med en fest, der vil blive husket!

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD TIL DIN PERFEKTE AFTEN

SÆT TEMA PÅ FIRMAFESTEN – GENNEMFØRTE DEKORATIONER:

Vi tilbyder også festlig pynt til at skabe den helt rigtige stemning! Så uanset om du skal holde en

fødselsdagsfest eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det rigtige tema til jeres fest? Det kan vi hjælpe jer med at finde ud af. Vi har en blog med både gratis og betalte temaer pr. person. Vi sørger for både opsætning og indkøb, så du kan slappe af og nyde festen. Klik her for at se temaer.

EVENTS & UNDERHOLDNING – TIL ENHVER LEJLIGHED:

Har i brug for underholdning til jeres fest, kan vi arrangere alt fra Stand Up, trylleshow til quiz, karaoke, casino eller noget helt andet. Vores lokale på Langebrogade er veloplagt til pokertuneringer og andre casino events, hvor vi stiller med alt fra pokerborde til dealere og præmier.

TILKØB

VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


DJ

- Fuldt setup

- DJ pult

- Professionel DJ

- 5-timers optræden

20,- Pr. Pers

DJ

- Fuldt setup

- DJ pult

- Professionel DJ

- 5-timers optræden

20,- Pr. Pers

EKSTRA TIMER

Man kan tilkøbe ekstra timer dog anbefaler vi at i holder jer til 5 timer, da vores erfaring viser at 5 timer er mest passende.

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

EKSTRA TIMER

Man kan tilkøbe ekstra timer dog anbefaler vi at i holder jer til 5 timer, da vores erfaring viser at 5 timer er mest passende.

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash