Er du på udkig efter det perfekte sted til din efterskolefest, gymnasiefest, firmafest eller måske endda din fødselsdagsfest? Så er du kommet til det rette sted!
Rive Event Roskilde er et, perfekt festlokale til jeres næste fest!
"Hvorfor?" Fordi vores vores 250 kvm store festlokale, med plads til 300 gæster, er indrettet som en natklub og har alt hvad i skal bruge, blandt andet har vi, et adskilt rygeområde, aircondition, moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving-heads, røgmaskine mm). Der er en stor bar, flere toiletter, et stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde samt udendørsområde.
Vores festlokale ligger kun 30 meter fra Roskilde Station, så dine gæster nemt kan komme til og fra festen. Udover det er der gratis parkering fra kl 18.00 til 08.00.
KØBENHAVN
Rive Event København er indrettet som en natklub og har alt hvad i skal bruge, til den perfekte fest – uagtet om der skal holdes firmafest, fødselsdag, efterskolefest eller anden privatfest.
Vi har blandt andet et adskilt rygeområde, aircondition, blæsere, moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads, røgmaskiner og diskokugle m.m.). Der er en stor bar, flere toiletter, et stort dansegulv og selvfølgelig en masse sofaer og borde.
Lokalet ligger på Gothersgade og er dermed tæt på metro, bus og tog, hvilket betyder, at infrastrukturen er perfekt – endvidere er der rig mulighed for parkering.
Vores festlokale i Ishøj tilbyder forskellige arrangementer med eller uden spisning op til 250 gæster. Lokalet er hyggeligt med adgang til udeområde, sofagrupper, dekorationslys og barfaciliteter. Vores lokaler i Ishøj har to forskellige festlokaler, et ovenpå og et nedenunder. Vores festlokaler i Ishøj er oplagte festlokaler til jeres næste fest, fordi lokalerne er indrettet som en natklub og har en udendørs gård med flere bænke. (Det er også muligt at sætte en DJ og festlys op i gården.) Udover det har vi et køkken med ovn, komfur, køleskab, fryser, bestik og alt andet, der hører til i et køkken. Lokalerne har også et rygeområde, aircondition samt moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads og røgmaskiner). Udover det er der gratis parkering, en stor bar, flere toiletter, stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde.
Vores festlokale i Odense ligger centralt beliggende i hjertet af Odense og indeholder et stort dansegulv, en scene, lys- og lydsystem (som kan styre laser, moving heads, røgmaskiner mm). Udover det er der en kæmpe parkeringsplads med gratis parkering, en stor bar, flere toiletter (inklusive et handicaptoilet og puslerum), en stor isterningmaskine, borde, stole, mulighed for at lave et større loungeområde, udendørs område & rygeområde, Udover det har vi et køkken med alt inventar, Festlokalet rummer op til ca. 900 siddende og op til 1200 stående gæster, men kan også tilpasses mindre arrangementer. Det gør det ideelt til både store fester som efterskole- og gymnasiefester samt mere intime begivenheder som bryllupper.
OPPUSTELIG NATKLUB
Vores oppustelige festtelt/discotelt, har indbygget led lys og kan sættes op på bare 15 minutter og er klar til at skabe den helt perfekte feststemning.
Med plads til 50 gæster, er der masser af plads til dans og fest, samtidig med at det skaber en intim og hyggelig fest. Ideelt til alle slags festlige begivenheder og arrangementer.
feststemning På Fuld Skrue: Røgmaskine og LED-lys leverer en rigtig festoplevelse, dine gæster vil elske! Vandafvisende Design: Uanset vejret, fortsætter festen. (Dog anbefales ombooking ved kraftig regn/torden).
leje i 3 Dage: Få mere tid til at nyde og forbedrede festen unden stress og tidspres Hurtig Opsætning: Klar til fest på et øjeblik.
Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.
Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester
Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.
Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!
Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.
Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
EKSTRA TIMER
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
EKSTRA TIMER
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
DJ
- Fuldt setup
- DJ pult
- Professionel DJ
- 5-timers optræden
20,- Pr. Pers
DJ
20,- Pr. Pers
CVR 44016575
COPYRIGHT © 2023 RIVE EVENT