Er du på udkig efter det perfekte sted til din elevfest? Så er du kommet til det rette sted! Vi har den perfekte natklub, til en elevfest og vi er klar til at give jer den fedeste festoplevelse!
FESTPAKKE+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vores bar
145,- per gæst ved min. 100 gæster
FESTPAKKE+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vores bar
125,- per gæst ved min. 100 gæster
FESTPAKKE PRO
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
- Vagter
175,- per gæst ved min. 100 gæser.
FESTPAKKE PRO
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
- Vagter
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
– 1 time privatfest
– 6 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Live DJ
– Vagter
– Medbring selv drikkevarer
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
PRE PARTY
– 1 time privatfest
– 6 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Live DJ
– Vagter
– Medbring selv drikkevarer
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
ANBEFALET
FESTPAKKE PRO+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
– Live DJ
– Vagter
195,- per gæst ved min. 100 gæser.
ANBEFALET
FESTPAKKE PRO+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
– Live DJ
– Vagter
195,- per gæst ved min. 100 gæser.
DANMARKS MEST POPULÆRE EFTERSKOLEFESTER
UNDGÅ BESVÆRERET OG LAD OS KLARE DET HELE FOR JER
Vores engagerede team består af tidligere efterskole - gymelever,
og vi holder omkring 300 elevfester om året - så vi ved præcis, hvad der skal til for at skabe en fest!
Derfor tilbyder vi en eksklusiv elevpakke, der indeholder alt, hvad I har brug for! Desuden kan du sagtens booke en elevfest hos os hvis du er en elev eller er med i festudvalget.
NEMT BILLETSYSTEM
Vi tilbyder at lave en Facebook-begivenhed med al praktisk information om festen samt et nemt betalingssystem, hvor hver elev nemt kan betale for deres egen entré. På den måde slipper I for at betale gebyr, og vi kan udarbejde en gæsteliste med dem, der har tilmeldt sig.
I vil blot modtage et link til Facebook-begivenheden, som I nemt kan sende rundt til eleverne. Vi vil også løbende opdatere jer om billetsalget.
Vi tilbyder også fede plakater, som I kan printe og hænge op på skolen med al praktisk information om festen.
Derudover har vi mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!
Kort fortalt: Vi står for al den kedelige planlægning – fra booking af vagter til oprydning – så I kan læne jer tilbage og nyde festen!
Må man forlade festen under arrangementet?
Holder I kun fester for minimum 100 gæster?
Hvad gør I, hvis en elev får det dårligt?
Anbefaler I, at der skal være vagter til stede?
Er det nødvendigt, at der er forældre til stede?
Hvad sker der, hvis vi bliver under 100 gæster?
Hvilken festpakke anbefaler I?
Hvorfor anbefaler I, at Rive Event indsamler pengene?
Skal man betale et depositum?
Hvorfor tager I en pris pr. person i stedet for et fast beløb som andre festlokaler?
Hvordan laver I en gæsteliste?
Hvad sker der, hvis der bliver gjort skade i lokalet?
Hvad gør I med garderoben og de mange jakker og tasker?
Hvorfor medfølger rengøring og oprydning i alle jeres pakker?
Kan eleverne selv booke en elevfest hos Rive Event?
Hvorfor anbefaler I, at Rive Event laver en Facebook-begivenhed?
Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.
Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester
Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!
Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.
Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
EKSTRA TIMER
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
EKSTRA TIMER
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
DJ
- Fuldt setup
- DJ pult
- Professionel DJ
- 5-timers optræden
20,- Pr. Pers
DJ
20,- Pr. Pers
CVR 44016575
COPYRIGHT © 2023 RIVE EVENT