Er du på udkig efter det perfekte sted til din næste privatfest? Så er du kommet til det rette sted! vi udlejer natklubber & festlokaler til privatfester!
Vi har festlokaler i hele landet - Uanset om det er en fødselsdag, jubilæum, eller bare en fest for at fejre livet! - er klar til at give jer den bedste oplevelse!
DANMARKS (NOK) MEST POPULÆRE FESTLOKALER
FESTPAKKE+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vores bar
145,- per gæst ved min. 100 gæster
FESTPAKKE+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vores bar
125,- per gæst ved min. 100 gæster
FESTPAKKE PRO
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
- Vagter
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
FESTPAKKE PRO
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
- Vagter
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
– 1 time privatfest
– 6 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Live DJ
– Vagter
– Medbring selv drikkevarer
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
PRE PARTY
– 1 time privatfest
– 6 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Live DJ
– Vagter
– Medbring selv drikkevarer
175,- per gæst ved min. 100 gæster.
ANBEFALET
FESTPAKKE PRO+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
– Live DJ
– Vagter
195,- per gæst ved min. 100 gæser.
ANBEFALET
FESTPAKKE PRO+
– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer
– Live DJ
– Vagter
195,- per gæst ved min. 100 gæser.
Rive Event er specialister i holde privatfester, vi holder ca. 400 privatfester om året. Så vi ved præcis, hvad der skal til for at skabe en perfekt fest!
Derfor tilbyder vi en eksklusiv festpakke, der indeholder alt, hvad I har brug for! - så I kan fokusere på at nyde festen.
VI har festlokaler i hele Danmark!
Vores lokaler er indrettet som natklubber og er udstyret med moderne faciliteter, der kan skabe den perfekte ramme for jeres fest. Vores festlokaler kan rumme alt fra små, intime fester til større arrangementer med mange gæster.
Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.
Er du bekymret for at sende dit barn til fest med Rive Event? Det bør du ikke være. Vores personale er veluddannet og har mange års erfaring med børn og unge. Skulle nogen få det dårligt, kontakter vi naturligvis forældrene, og vi sørger for, at alle elever kommer trygt hjem. Hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide mere om os, er du altid velkommen til at kontakt os.
Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester
Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.
Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!
Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.
Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.
CVR 44016575
COPYRIGHT © 2023 RIVE EVENT