RIVE "logo"

LEJ EN NATKLUB TIL DIN FØDSELSDAGSFEST

Er du på udkig efter det perfekte sted til at fejre din fødselsdag? Så er du kommet til det rette. Hos Rive Event har vi et bredt udvalg af venues, der kan skabe den helt rigtige stemming for din fest. 

STORT UDVALG AF FESTLOKALER I DANMARK

FESTPAKKE 

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring

– Vores bar

110,-  per gæst ved min. 100 gæster

FESTPAKKE

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring

– Vores bar

110,-  per gæst ved min. 100 gæster

FESTPAKKE+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

135,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE +

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

135,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE PRO

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

- Vagter

155,- per gæst ved min. 100 gæster.

FESTPAKKE PRO

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

- Vagter

155,- per gæst ved min. 100 gæster.

ANBEFALET

FESTPAKKE PRO+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

– Live DJ

– Vagter

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

ANBEFALET

FESTPAKKE PRO+

– 5 timers fest
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Medbring selv drikkevarer

– Live DJ

– Vagter

175,- per gæst ved min. 100 gæster.

Priserne afhænger af arrangementets type, men vi tilbyder nogle af markedets mest konkurrencedygtige priser og råder jer gennem hele processen fra bookning frem til selve afviklingsdagen.

VI STÅR FOR ALT

Skal du arrangere en uforglemmelig fødselsdagsfest?

Så er vores natklub det perfekte valg til festen! Vi garanterer en fantastisk festoplevelse, da vi er eksperter i at skabe den rette stemning. Vores eksklusive festpakke inkluderer alt, hvad du behøver for en perfekt aften med dine venner. Lad os tage ansvaret for at sikre, at din fødselsdagsfest bliver en succes!

IMG_7467
RIVE_280523-34
Skærmbillede 2024-09-22 kl. 18.53.53___serialized1
91A2522F-2AB5-4F7D-9941-276D8C04266B___serialized1
Skærmbillede 2024-09-22 kl. 19.22.40___serialized1
IMG_3257
IMG_3401___serialized1
IMG_3486___serialized1
IMG_3290___serialized1
IMG_3247

NEMT BILLETSYSTEM

At holde sin fødselsdagsfest hos Rive Event kan godt blive dyrt.

Derfor tilbyder vi at lave en Facebook-begivenhed med al praktisk information om festen samt et nemt betalingssystem, hvor hver gæst nemt kan betale for deres egen entré. På den måde slipper I for at betale gebyr, og vi kan udarbejde en gæsteliste med dem, der har tilmeldt sig.


Er det forkert at tage betaling for en fødselsdagsfest?

Vi mener ikke, at det er forkert at tage betaling for en fødselsdagsfest i vores lokaler, da gæsterne betaler for en oplevelse og ikke en traditionel fødselsdagsfejring. Gæsterne kan se det som en lille gave til værten – hvilket vi også vil skrive i Facebook-begivenheden. Hvis I ønsker det, kan I også vælge at betale en del af prisen for at sænke entréen.


Hvis I gerne vil have en Facebook-begivenhed, vil I blot modtage et link til begivenheden, som I nemt kan sende rundt til jeres venner. Vi vil løbende opdatere jer om billetsalget.


Kort fortalt:

Vi står for al den kedelige planlægning – fra booking af vagter til oprydning – så I kan læne jer tilbage og nyde festen!

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

TIL FORÆLDE

- Fest i trykke rammer

Er du bekymret for at sende dit barn til fest med Rive Event? Det bør du ikke være. Vores personale er veluddannet og har mange års erfaring med børn og unge. Skulle nogen få det dårligt, kontakter vi naturligvis forældrene, og vi sørger for, at alle elever kommer trygt hjem. Hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide mere om os, er du altid velkommen til at kontakt os.

TEMA FEST

- Top 10 mest populære

Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

BILLETSYSTEM

- Begivenhed

Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD TIL DIN PERFEKTE AFTEN