Er du på udkig efter det perfekte sted til at fejre dit studentergilde? Så er du kommet til de rette. Her hos Rive Event har vi et bredt udvalg af festlokaler, der kan skabe de helt rigtige rammer for jeres gilde.
Trustpilot Arrangementer om året Festlokaler Års erfaring
Lad os stå for det hele – så kan I læne jer tilbage og nyde festen!
Når du booker en fest hos os, kan du være trygge – vi har over otte års erfaring og arrangerer mere end 100 studentergilder om året. Vi ved præcis, hvad der skal til for at skabe en sikker, velplanlagt og fantastisk fest, hvor alt spiller fra start til slut.
Vi gør det nemt – I skal bare møde op og feste!
Vores koncept skiller sig ud fra de andre traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en samlet løsning, hvor vi sørger for alt – så I slipper for besværet og kan fokusere på at nyde aftenen. Vi ved, hvor mange detaljer der skal tænkes på, når man arrangerer så stor en fest, og vi har erfaringen til at sikre, at intet bliver glemt.
Anbefalet pakkeløsninger
– 5 timers fest (fx. 22-03)
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vagter og personale
– Køb drikkevarer i vores bar
Kr. 9.500
(prisen gælder for 0-100 personer)
BASIS:
– 5 timers fest (fx. 22-03)
– Lys & lydanlæg
– Oprydning
– Rengøring
– Vagter og personale
– Medbring selv drikkevarer
Kr. 15.500
(prisen gælder for 0-100 personer)
STANDDART TILKØB:
Priser og pakkeløsninger kan variere afhængigt af det valgte venue og typen af begivenhed. Bemærk, at enkelte pakkeløsninger ikke er tilgængelige i alle vores lokaler. Vi tilbyder konkurrencedygtige priser og står klar til at rådgive og guide jer trygt gennem hele processen – fra booking til selve festen. De viste priser gælder for arrangementer med deltagere over 18 år. For ungdomsfester med gæster under 18 år – klik her for særlige pakkeløsninger.
Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.
Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!
Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.
Kundeservice
Du finder information om de forskellige muligheder her på siden, du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice og få råd og vejledning til din/jeres næste fest ganske uforpligtende alle dage mellem kl. 10-20 på telefon
Sæt tema på til festen – gennemførte dekorationer
Vi har et bredt udvalg af dekorationer samt en dygtig dekoratør tilknyttet og kan hjælpe med stort set alle temaer fra James Bond til den Ultimative 80ér Fest. Vores priser afhænger af tema og omfang men de begynder fra bare 50 kr. per. pers. Kontakt vores kundeservice på tlf.
+45 71 74 74 15 og få mere at vide.
Forplejninger
Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vi rådgiver gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi også dette.
Går du med tanker om at afholde en fest?
Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig.
ARRANGEMENTER