Rive Event


4+    500+    20+    8+

Trustpilot             Bookinger om året               Lokaler                Års erfaring 

Konfirmation hos Rive Event

Planlægger I konfirmation? Lad os hjælpe jer med arrangementet. Hos Rive Event gør vi det nemt – uanset om I mangler et lækkert selskabslokale, et mobildiskotek eller begge dele.


Professionel tryghed fra start til slut

Med over 8 års erfaring og mere end 500 arrangementer om året, ved vi, hvad der skal til for at sikre et godt arrangement. Vi sørger for, at intet bliver overset, og at arrangement spiller fra start til slut.

Lad os arrangere

Forslag til pakkeløsninger

Bemærk: Nogle af vores pakkeløsninger er ikke tilgængelige i alle lokaler. Der er dog mulighed for at få skræddersyet en løsning, der passer til netop jeres behov.

Vi anbefaler, at du kontakter vores kundeservice for vejledning og anbefaling af den rette pakkeløsning.

BUDGET:

– Lokaleleje

– Lys & lydanlæg

Medbring egen forplejning

Service 

– Anretterkøkken



kr. 9.500 (prisen gælder for 0-100 personer)

SELVSTÆNDIG:

– 2 dages lokaleleje

– Lys & lydanlæg

Medbring egen forplejning

Service

– Anretterkøkken


kr. 12.000 (prisen gælder for 0-100 personer)

PRO:

– 8 timers Lokaleleje (fx. 14-22)

– Lys & lydanlæg

Medbring egen forplejning

Service

– Anretterkøkken

Serveringspersonale

– Oprydning og slutrengøring

– Opdækning og oppytning 

kr. 540,- pr. person (min. betaling for 40 personer afhængigt af venue)

Priser, info & pakkeløsninger

Skræddersy selv 

Fandt du ikke den rette pakkeløsning?


Kontakt vores kundeservice – vi hjælper gerne med at skræddersy en løsning, der matcher dine ønsker og behov.


Vi anbefaler desuden altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Priser og pakker

kan variere af det valgte venue


Priser og pakkeløsninger kan variere afhængigt af det valgte venue og typen af begivenhed. Vi tilbyder altid konkurrencedygtige priser og står klar til at rådgive og guide jer trygt gennem hele processen – fra booking til selve festen. Alle pakkeløsninger tager udgangspunkt i weekend- og helligdagsleje. Hvis I ønsker at leje lokalet på en hverdag, fratrækkes 3.000 kr. i lejeprisen. Lejeperiode: Lokalet er til rådighed fra kl. 12.00 på arrangementsdagen til kl. 09.00 næste morgen.

Pro-pakken – Vi klarer det hele

Med Pro-pakken kan I fokusere på festen – vi tager os af resten.


Et par dage før festen afleverer I bordplan, bordkort og pynt – så sørger vi for at stille det hele klar til jer, inden I ankommer.

Under selve arrangementet tager vores personale sig af alt det praktiske: opdækning med hvide duge, servietter og levende lys, servering af maden, skænkning, løbende afrydning og opvask.

Når festen er slut, kan I bare gå – vi klarer oprydningen og rengøringien.

Bemanding: 3 personer pr. 40 gæster, op til 15 timer. Pris: 225 kr. pr. time pr. medarbejder. (Inkl i prisen)

Ét sted, én samlet pris, én nem booking.

Selskabslokaler med frihed og fleksibilitet.

Vi tilbyder en bred vifte af centralt beliggende selskabslokaler. I vores lokaler kan I medbringe egen mad og drikke, og de er udstyret med køreklar lyd- og lysanlæg, så I slipper for ekstra udgifter til teknisk udstyr.

Derudover har lokalerne, anretterkøkken og adgang til udendørsområde, borde, stole og service (tallerkener, bestik m.m.)

Vi ejer selv alle vores lokaler – derfor ingen fordyrende mellemled. Vi tilbyder prisgaranti og matcher prisen, hvis I finder et lignende lokale billigere et andet sted. Det er vores garanti for, at vi altid er de billigste og bedste på markedet.

Mobildiskotek og totalløsninger – direkte hjem til jer.

Holder I festen derhjemme eller i et andet lokale?
Vi kan levere det hele, DJ og mobildiskotek, lys og lyd, service, borde, stole, fotograf, bartender og personale.

Personale

Vores personale medfølger altid


I næsten alle vores pakker medfølger personale, der sikrer, at festen forløber gnidningsfrit. Vores team tager sig af alt det praktiske, så I kan slappe af og nyde aftenen uden at bekymre jer om oprydning eller andre opgaver. Personalet står også for udskænkning af vand og sørger for, at alle gæster for en tryg og god oplevelse. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

Forplejning

Tilladt at medbringe egne drikkevare


Der er mulighed for at afholde arrangementer både med og uden spisning. I kan vælge selv at medbringe mad og drikke – det er helt gratis og inkluderet i lejen. Alternativt samarbejder vi med leverandører, som kan stå for forplejningen, hvis I ønsker det.

Se vores menuer og priser på fri bar, her:

Lokaler

Hvorfor vælge vores lokaler?



Vores lokaler er det ideelle valg til enhver lejlighed. Uanset om I planlægger en intim sammenkomst eller en stor fest, kan vi imødekomme jeres behov. Vores lokaler ligget centralt, hvilket sikrer nem adgang for alle deltagerne. Vi tilbyder alsidige arrangementsmuligheder - lige fra cocktailfester til middage, og vi er dedikerede til at skabe den perfekte ramme for jeres vision. Vælg os og giv jeres venner og famile et arrangement, der vil blive husket

Om os

Alt under ét tag

Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.


· Professionel planlægning fra start til slut

Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.

Prismatch

Finder I et tilsvarende tilbud/lokale billigere et andet sted, tilbyder vi prismatch.

Ingen ekstra gebyrer

Vi er flere partnere i virksomheden og ejer selv alle de lokaler, der vises på vores hjemmeside. Derfor er der ingen mellemled, der skal have betaling – og dermed ingen skjulte gebyrer.


**Ved booking af et lokale gennem en af vores samarbejdspartnere kan der forekomme et tillæg.**

Kundeservice

man-søn 10-20

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.

Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.

Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Prisgaranti

vi matcher prisen.

Hos os får I altid en fair pris. Finder I et tilsvarende tilbud billigere et andet sted, matcher vi prisen – det er vores garanti til jer.

Går du med tanken om at afholde et arrangement? Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.

 
 
 
 
 
 
 
 

Priser

unsplash