Rive Event
Rive Event

Fest og selskabslokaler til

Jubilæum

4+    500+    20+    8+

Trustpilot      arrangementer om året         Festlokaler             Års erfaring

Jubilæumsfest

Lad os arrangerer

Markeringen af et jubilæum er en helt speciel begivenhed, som fortjener at blive fejret med glæde og skabe gode minder. Rive Event tilbyder et bredt udvalg af fest- og selskabslokaler, der er perfekte til jubilæumsfester, uanset om det er en intim begivenhed eller en stor fest. Vores erfarne team er klar til at hjælpe med planlægningen, så I kan se tilbage på dagen med varme minder i mange år fremover.

Vi leverer fest- og selskabslokaler til jubilæer og jubilæumsfester overalt i landet og skræddersyr pakkeløsninger efter jeres behov. - Der er også mulighed for at medbringe engen mad og drikke. Når I vælger os som jeres arrangører, kan I føle jer trygge. Med mere end otte års erfaring og over 500 årlige arrangementer, besidder vi ekspertisen til at sikre vellykkede begivenheder, hvor alt spiller perfekt fra start til slut.

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

LOKALER

- Hvorfor vælge vores lokaler

- Plads til Alle: Uanset om I har en lille gruppe eller en stor samling, kan vi tilpasse rummet efter jeres behov.

- Centralt Beliggende: Vores lokaler ligger strategisk, hvilket gør det nemt for alle at deltage.

- Fleksible Arrangementsformer: Fra cocktailparties til middage - vi hjælper med at skræddersy arrangementet, så det passer til jeres vision.

Giv jeres venner og kollegaer en fantastisk oplevelse med en fest, der vil blive husket!

Pakkeløsninger

BASIS (SØN-TOR):

– Lokaleleje (12-09)

– Lys & lydanlæg

Medbring egen forplejning

– Oprydning & Rengøring

kr. 8.500 (prisen gælder for 0-100 personer)

BASIS (FRE-LØR):

– Lokaleleje (12-09)

– Lys & lydanlæg

Medbring egen forplejning

– Oprydning & Rengøring

kr. 11.500 (prisen gælder for 0-100 personer)

STANDARD TILKØB:

DJ + Kr. 2000

SelfieCircle + kr. 1500

Ekstra timer +  kr. 1500
Fri bar - læs mere

Forsikring - Læs mere


Priser og pakkeløsninger kan variere afhængigt af det valgte venue og typen af begivenhed. Bemærk, at enkelte pakkeløsninger ikke er tilgængelige i alle vores lokaler. Vi tilbyder konkurrencedygtige priser og står klar til at rådgive og guide jer trygt gennem hele processen – fra booking til selve festen. 

Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice og få råd og vejledning til din/jeres næste fest ganske uforpligtende alle dage mellem kl. 10-20 

EVENTS & UNDERHOLDNING – TIL ENHVER LEJLIGHED:

Har i brug for underholdning til jeres fest, kan vi arrangere alt fra Stand Up, trylleshow til quiz, karaoke, casino eller noget helt andet. Vores lokale på Langebrogade er veloplagt til pokertuneringer og andre casino events, hvor vi stiller med alt fra pokerborde til dealere og præmier.