Der medfølger altid:
– Lokaleleje (kl. 12.00–09.00 næste dag)
– Professionelt lys- og lydanlæg
– Mulighed for at medbringe egen mad og drikke
– Service (borde, stole, bestik m.v.)
– Håndklæder, sæbe og toiletpapir
– Bortskaffelse af alt affald
– Projektor eller TV-skærm
– Udendørsområde
– Anretterkøkken
– Gratis parkering
⸻
Vigtigt at vide:
• Nogle faciliteter og priser er ikke tilgængelige i alle lokaler
• Priserne gælder for 0–100 gæster og gælder ikke jule- og nytårsaften
Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice, så vi kan rådgive dig og sammensætte den pakkeløsning, der passer bedst til jeres ønsker og behov.
Hverdage.
6500,-
Fre-lør. + op til helligdag
9500,-
Week. (3 dage)
Kontakt os
Timebasis (møder & konferencer)
1900,-
Forslag til pakkeløsninger
Bemærk: Nogle af vores pakkeløsninger er ikke tilgængelige i alle lokaler. Der er dog mulighed for at få skræddersyet en løsning, der passer til netop jeres behov.
Vi anbefaler, at du kontakter vores kundeservice for vejledning og anbefaling af den rette pakkeløsning.
BUDGET:
– Lokaleleje
– Lys & lydanlæg
– Medbring egen forplejning
– Service
– Anretterkøkken
kr. 9.500 (prisen gælder for 0-100 personer)
SELVSTÆNDIG:
– 2 dages lokaleleje
– Lys & lydanlæg
– Medbring egen forplejning
– Service
– Anretterkøkken
kr. 12.000 (prisen gælder for 0-100 personer)
PRO:
– 8 timers Lokaleleje (fx. 14-22)
– Lys & lydanlæg
– Medbring egen forplejning
– Service
– Anretterkøkken
– Serveringspersonale
– Oprydning og slutrengøring
– Opdækning og oppytning
kr. 540,- pr. person (min. betaling for 40 personer afhængigt af venue)
Priser, info & pakkeløsninger
Skræddersy selv
Fandt du ikke den rette pakkeløsning?
Kontakt vores kundeservice – vi hjælper gerne med at skræddersy en løsning, der matcher dine ønsker og behov.
Vi anbefaler desuden altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.
Priser og pakker
kan variere af det valgte venue
Priser og pakkeløsninger kan variere afhængigt af det valgte venue og typen af begivenhed. Vi tilbyder altid konkurrencedygtige priser og står klar til at rådgive og guide jer trygt gennem hele processen – fra booking til selve festen. Alle pakkeløsninger tager udgangspunkt i weekend- og helligdagsleje. Hvis I ønsker at leje lokalet på en hverdag, fratrækkes 3.000 kr. i lejeprisen. Lejeperiode: Lokalet er til rådighed fra kl. 12.00 på arrangementsdagen til kl. 09.00 næste morgen.
Pro-pakken – Vi klarer det hele
Med Pro-pakken kan I fokusere på festen – vi tager os af resten.
Et par dage før festen afleverer I bordplan, bordkort og pynt – så sørger vi for at stille det hele klar til jer, inden I ankommer.
Under selve arrangementet tager vores personale sig af alt det praktiske: opdækning med hvide duge, servietter og levende lys, servering af maden, skænkning, løbende afrydning og opvask.
Når festen er slut, kan I bare gå – vi klarer oprydningen og rengøringien.
Bemanding: 3 personer pr. 40 gæster, op til 15 timer. Pris: 225 kr. pr. time pr. medarbejder. (Inkl i prisen)
Vores tilkøb og menuer kan tilpasses efter jeres ønsker. Har I særlige behov – fx vegetariske, veganske eller allergivenlige alternativer – så sørger vi selvfølgelig for at imødekomme dem. Vi tilpasser også menuen, hvis I ønsker en bestemt stil eller retning (f.eks. tapas, street food, tre-retters menu m.m.).
Slutrengøring
2000,-
Opstilling af borde og stole
19,- per. pers.
Servise personale
225,- Pr. stk. per. time. (5 timer)
Populære menuer:
TAPAS / LILLE/STOR MENU:
– Mini-wraps med rørt laksesalat
– Lune frikadeller med cornichons
– Sandwich sliders med pulled pork, syltede rødløg, coleslaw og sennepsmayo
60/135,- pr. pers.
SUSHI LILLE/STOR MENU:
Kontakt for menu
Sushi 10/16 stk 80/120,- pr. kuvert
KLASSISK JULEFROKOST:
– Fisk & skaldyr
– Kød & varme retter
– Ost & dessert
329,- pr. pers.
Kundeservice
man-søn 10-20
Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.
Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.
Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.
Går du med tanken om at afholde et arrangement? Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.
Alt under ét tag
Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.
· Professionel planlægning fra start til slut
Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.
Prismatch
Finder I et tilsvarende tilbud/lokale billigere et andet sted, tilbyder vi prismatch.
Ingen ekstra gebyrer
Vi er flere partnere i virksomheden og ejer selv alle de lokaler, der vises på vores hjemmeside. Derfor er der ingen mellemled, der skal have betaling – og dermed ingen skjulte gebyrer.
**Ved booking af et lokale gennem en af vores samarbejdspartnere kan der forekomme et tillæg.**
ARRANGEMENTER