Rive Event
Rive Event

Fest og selskabslokale Balsalen

Alt du skal vide om Balsalen i Køge

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Kapacitet

50 - 300 siddende gæster

500 stående gæster


Faciliteter

Egen mad og drikke tilladt 

Industrikøkken med div.

Moderne lys & lyd

Teknisk udstyr

Parkeringsmuligheder

Bar med div.

Konference set up
Fleksibelt set up af borde og Borde, stole og service
Dagslys
Udendørsområde

Projektor/Lærred

Discolys

AV-udstyr, inkl. headset og microports


Transport

442 meter (Valdemarshaab "Tangmosevej")


Beskrivelse

Velkommen til Den Gamle Balsal – eksklusivt selskabslokale i Køge


Leder du efter et stort og stemningsfuldt selskabslokale i Køge til dit næste arrangement? Den Gamle Balsal er vores mest eksklusive venue og samtidig det største lokale, vi tilbyder i byen.


Her er plads til 70–300 siddende gæster ved runde borde og helt op til 500 stående gæster – ideelt til alt fra bryllup og konfirmation til firmafest, fødselsdag eller jubilæum.


Bryllupslokale, konferencelokale og firmafest i Køge

Den Gamle Balsal kan tilpasses mange typer arrangementer:
• Som bryllupslokale i Køge får I en romantisk ramme med plads til både vielse, middag og dans.
• Som konferencelokale i Køge giver Balsalen de bedste forhold med AV-udstyr, projektor og storskærm.
• Til firmafest i Køge skaber lydanlæg, discolys og den store discokugle den helt rigtige feststemning.



Balsalen er indrettet, så den kan rumme både festlige begivenheder og erhvervsarrangementer. Perfekt til møder, seminarer, workshops, konferencer, bryllupper og firmafester.

Om os, priser og ydelser

Alt under ét tag

Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.


· Professionel planlægning fra start til slut

Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.

Prismatch

Finder I et tilsvarende tilbud/lokale billigere et andet sted, tilbyder vi prismatch.

· Fleksible pakkeløsninger

Hos os finder du fleksible pakkeløsninger, der passer til både festlige aftener og hyggelige dagsarrangementer.
Uanset om du planlægger en stor fest med dans og bar – eller en mere afslappet sammenkomst med spisning og god stemning – har vi en løsning, der matcher dine behov. Vi tilbyder lokaler og pakkeløsninger til alt fra fødselsdage, jubilæer og firmafestertil konfirmationer, frokoster og receptioner.

Festlige arrangementer

Til dig, der planlægger en aftenfest med bar, musik og dans.

Dags- og spisearrangementer

Til dig, der ønsker en hyggelig frokost, middag eller reception i dagtimerne.

Priser og ydelser

Personale

Vores personale medfølger altid


I alle vores pakker medfølger personale, der sikrer, at festen forløber gnidningsfrit. Vores team tager sig af alt det praktiske, så I kan slappe af og nyde aftenen uden at bekymre jer om oprydning eller andre opgaver. Personalet står også for udskænkning af vand og sørger for, at alle gæster for en tryg og god oplevelse. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

Forplejning

Tilladt at medbringe egne drikkevare


Der er mulighed for at afholde arrangementer både med og uden spisning. I kan vælge selv at medbringe mad og drikke – det er helt gratis og inkluderet i lejen. Alternativt samarbejder vi med leverandører, som kan stå for forplejningen, hvis I ønsker det.

Se vores menuer og priser på fri bar, her:

Arrangementer

Vælg dit arrangement og få en pris

Vi tilbyder skræddersyede løsninger til alle typer arrangementer Klik herunder for at se, hvordan vi kan skabe den perfekte ramme til netop dit event.

Kundeservice

man-søn 10-20

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.

Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.

Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Prisgaranti

vi matcher prisen.

Hos os får I altid en fair pris. Finder I et tilsvarende tilbud billigere et andet sted, matcher vi prisen – det er vores garanti til jer.

Går du med tanken om at afholde et arrangement? Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.

 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash