Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.




Kapacitet
middag: 150 gæster
Reception: 150 gæster
Øer: 90 gæster
Teater: 150 gæster
Skolebord: 110 gæster
Faciliteter
Fleksibelt set up af borde/stole
Konference set up
Moderne lys & lyd
Teknisk udstyr
Højt til loftet
Dagslys
Parkeringsmuligheder
Servise - Tallerkener, glas mv.
Bar med div.
Transport
700 m (Vibenshus Runddel St.)
450 meter (Trianglen St. (Metro)
Beskrivelse
Hall of Carlsberg er vores mest populære konferencelokale, men kan bruges til alle former for events, da det er et helt fleksibelt lokale, hvor I helt selv kan styre opsætningen af borde og stole. Lokalet egner sig til alt fra møder, konferencer, underholdning, middage, siddende og stående receptioner. Det er muligt at få opstillet en scene til oplæg eller lignende, og der er ligeledes flere skærme til præsentationer, samt god lyd i lokalet.
Lokalet har store vinduer med udsigt til Østerbro Stadion. Hvis jeres arrangement ikke lægger op til en masse dagslys, er der mørklægningsgardiner i lokalet.
Lokalet har plads til op til 150 gæster.
Vi har masser offentlige parkeringspladser rundt om Parken, men da det er offentlig grund, råder vi desværre ikke over disse. Der er dog som regel ledige pladser, som der kan parkeres på ved brug af Apcoa/EasyPark.
Ønsker du at komme forbi for at se lokalerne eller at høre mere om mulighederne for at afholde møder og events, så kontakt vores kundeservice i dag.
Perfekt til: Fødselsdage · Firmafester · Konfirmation · Privatarrangementer
Alt under ét tag
Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.
· Professionel planlægning fra start til slut
Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.
· Fleksible pakkeløsninger
Hos os finder du fleksible pakkeløsninger, der passer til både festlige aftener og hyggelige dagsarrangementer.
Uanset om du planlægger en stor fest med dans og bar – eller en mere afslappet sammenkomst med spisning og god stemning – har vi en løsning, der matcher dine behov. Vi tilbyder lokaler og pakkeløsninger til alt fra fødselsdage, jubilæer og firmafestertil konfirmationer, frokoster og receptioner.

Kundeservice
man-søn 10-20
Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.
Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.
Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Prisgaranti
vi matcher prisen.
Hos os får I altid en fair pris. Finder I et tilsvarende tilbud billigere et andet sted, matcher vi prisen – det er vores garanti til jer.
Går du med tanken om at afholde et arrangement? Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.
Populære steder
ARRANGEMENTER