Rive Event
Rive Event

Business Club Lounge

Alt du skal vide om vores festlokale i København / Business Club Lounge

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

festlokaler i København
festlokaler i København
festlokaler i København
festlokaler i København
festlokaler i København

Kapacitet

middag: 400 gæster

Reception: 700 gæster

Øer: 400 gæster

Teater: 250 gæster


Faciliteter

Fleksibelt set up af borde/stole

Konference set up

Moderne lys & lyd

Teknisk udstyr

Parkeringsmuligheder

Servise - Tallerkener, glas mv.

Bar med div.


Transport

700 m (Vibenshus Runddel St.)

450 meter (Trianglen St. (Metro)

Beskrivelse


Business Club Lounge er det største lokale i Parken med masser muligheder for at samle alle, men også at opdele alt efter behov. Vi har plads til op imod 700 gæster ved stående reception og 400 gæster til siddende middag. Vi har også før brugt lokalet til konferencer på op til 250 gæster.

Desuden er der god mulighed for at afvikle arrangementer med oplæg, opdeling i flere grupper ved brug af skydevæggene, som gør at lokalet kan inddeles i 3 sektioner, som vist på billedet af plantegningen. Det er endvidere et godt, lokale til fester, da der er mulighed for et område til velkomst, et område til middag og et til dans og musik. Herudover er der en stor bar i midten af lokalet.


Vi har masser offentlige parkeringspladser rundt om Parken, men da det er offentlig grund, råder vi desværre ikke over disse. Der er dog som regel ledige pladser, som der kan parkeres på ved brug af Apcoa/EasyPark.


Ønsker du at komme forbi for at se lokalerne eller at høre mere om mulighederne for at afholde møder og events, så kontakt vores kundeservice i dag.


Perfekt til: Fødselsdage · Firmafester · Konfirmation · Privatarrangementer

Om os, priser og ydelser

Alt under ét tag

Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.


· Professionel planlægning fra start til slut

Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.

· Fleksible pakkeløsninger

Hos os finder du fleksible pakkeløsninger, der passer til både festlige aftener og hyggelige dagsarrangementer.
Uanset om du planlægger en stor fest med dans og bar – eller en mere afslappet sammenkomst med spisning og god stemning – har vi en løsning, der matcher dine behov. Vi tilbyder lokaler og pakkeløsninger til alt fra fødselsdage, jubilæer og firmafestertil konfirmationer, frokoster og receptioner.

Kundeservice

man-søn 10-20

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.

Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.

Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Prisgaranti

vi matcher prisen.

Hos os får I altid en fair pris. Finder I et tilsvarende tilbud billigere et andet sted, matcher vi prisen – det er vores garanti til jer.

Går du med tanken om at afholde et arrangement? Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.

 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash