Rive Event
Rive Event

Fest og selskabslokale i Charlottenlund

Alt du skal vide om vores lounge i Charlottenlund

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund
Lej festlokale i charlottenlund

Kapacitet

Langborde: 216 gæster

Rundborde: 258 gæster

Ståene: 450 gæster 

Teateropstilling: 170 gæster 

578 Kvm2


Faciliteter

Egen mad og drikke tilladt 

Køkken med div.

Borde, stole og sofagrupper

Moderne lys & lyd

Teknisk udstyr

Parkeringsmuligheder

Servise - Tallerkener, glas mv.

Bar med div.


Transport

7 meter (Charlottenlund Fort (Strandvejen)

Beskrivelse

Eksklusive venue og Lounge i Charlottenlund


Velkommen til vores mest eksklusive venue og lounge i Charlottenlund. Dette imponerende sted breder sig over to plan og rummer i alt 578 kvadratmeter, klar til at forvandle dit event til en uforglemmelig oplevelse.


Stueplan: Ground Floor Elegance

Lougens ground floor, også kendt som stueplanen, tilbyder masser af fleksibilitet og plads til enhver form for event. Uden borde og stole kan vi huse op til 297 personer, hvilket gør det ideelt til stående receptioner og cocktailparties. Ved langborde er der plads til 178 gæster, perfekt til formelle middage. Ønsker du en mere intim stemning, kan vi arrangere rundborde med plads til 152 personer. Til præsentationer eller foredrag tilbyder vi biografopstilling, hvor der kan sidde 120 gæster.

Første Sal: Balkon med Udsigt

Lougen,s første sal, også kendt som balkonen, byder på en spektakulær udsigt og en sofistikeret atmosfære. Uden borde og stole kan dette område rumme op til 153 personer. For en mere formel opstilling, kan vi arrangere langborde til 80 gæster eller rundborde til 64 gæster. Til foredrag og præsentationer kan vi skabe en biografopstilling med plads til 50 personer.

Fra balkonen har du også adgang til den tilstødende skovterrasse der både kan overdækkes og opvarmes, hvor du kan nyde den betagende udsigt over både skov og hav. Dette gør det til et perfekt sted for pauser eller afslapning mellem festlighederne.

Om os, priser og ydelser

Alt under ét tag

Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.


· Professionel planlægning fra start til slut

Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.

Prismatch

Finder I et tilsvarende tilbud/lokale billigere et andet sted, tilbyder vi prismatch.

· Fleksible pakkeløsninger

Hos os finder du fleksible pakkeløsninger, der passer til både festlige aftener og hyggelige dagsarrangementer.
Uanset om du planlægger en stor fest med dans og bar – eller en mere afslappet sammenkomst med spisning og god stemning – har vi en løsning, der matcher dine behov. Vi tilbyder lokaler og pakkeløsninger til alt fra fødselsdage, jubilæer og firmafestertil konfirmationer, frokoster og receptioner.

Festlige arrangementer

Til dig, der planlægger en aftenfest med bar, musik og dans.

Dags- og spisearrangementer

Til dig, der ønsker en hyggelig frokost, middag eller reception i dagtimerne.

Priser og ydelser

Personale

Vores personale medfølger altid


I alle vores pakker medfølger personale, der sikrer, at festen forløber gnidningsfrit. Vores team tager sig af alt det praktiske, så I kan slappe af og nyde aftenen uden at bekymre jer om oprydning eller andre opgaver. Personalet står også for udskænkning af vand og sørger for, at alle gæster for en tryg og god oplevelse. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

Forplejning

Tilladt at medbringe egne drikkevare


Der er mulighed for at afholde arrangementer både med og uden spisning. I kan vælge selv at medbringe mad og drikke – det er helt gratis og inkluderet i lejen. Alternativt samarbejder vi med leverandører, som kan stå for forplejningen, hvis I ønsker det.

Se vores menuer og priser på fri bar, her:

Arrangementer

Vælg dit arrangement og få en pris

Vi tilbyder skræddersyede løsninger til alle typer arrangementer Klik herunder for at se, hvordan vi kan skabe den perfekte ramme til netop dit event.

Kundeservice

man-søn 10-20

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.

Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.

Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Prisgaranti

vi matcher prisen.

Hos os får I altid en fair pris. Finder I et tilsvarende tilbud billigere et andet sted, matcher vi prisen – det er vores garanti til jer.

Går du med tanken om at afholde et arrangement? Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.

 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash