Rive Event
Rive Event

FESTLOKALE CENTRALT I HJØRRING

Alt du skal vide om vores festlokale i Hjørring

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have. Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak. Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Beskrivelse

Vores festlokale i Hjørring er ideelt til både middage og fester - Fordi Lokalet er udstyret med både service og køkken, hvilket gør det ideelt til konfirmationer, firmafester, samt 40- og 50-års fødselsdage. Samtidig er det udstyret med moderne lyd- og lysanlæg, der gør det nemt at forvandle rummet til et festlokale med blot ét tryk - hvilket også gør det ideelt til bl.a. skolefester og firmafester.


Vores festlokale i Hjørring er indrettet med alt der behøves til det perfekte arrangement – uagtet om der skal holdes firmafest, fødselsdag, elevfest eller anden begivenhed. Så uanset hvilken type arrangement du ønsker, kan vores lokale tilpasses efter jeres behov.


Lokalet ligger på Jernbenagde 24 og er dermed tæt på Hjørring Station - hvilket betyder, at infrastrukturen er perfekt – endvidere er der rig mulighed for parkering.


Vores fede lokaler må lejes med egen forplejning, hvilket betyder at i godt må medbringe enge drikkevarer. Lokalet kan bruges til både mindre og større selskaber.  Vi har flere lokaler på adressen med plads til 100-350 gæster.

Smart lysprogram


lokalet har installeret et brugervenligt lys program, som giver jer mulighed for at skifte stemningen i rummet med et enkelt tryk. Skal I for eks. holde konfirmation, kan lyset nemt skiftes fra alm. selskabslys til festlys, når maden er spist – og lokalet forvandler sig hurtigt fra et pænt selskabslokale til et festligt dansegulv.Derudover kan I nemt koble jeres tlf. til vores højttalersystem via Bluetooth og styre musikken direkte.

Anretterkøkken


Der er mulighed for at tilkøbe et

anretterkøkken, som er udstyret med, isterningmaskine, ovn, kogeplade, køleskabe, bordplads til anretning, kaffemaskine samt almindelige køkkenredskaber og en vareelevator, der kan fragte mad direkte op i lokalet. -Køkkenet er fint til at lune og anrette mad før servering. Det er dog ikke beregnet til at tilberede større måltider fra bunden.

Om os, priser og ydelser

Alt under ét tag

Når I booker et festlokale hos os, tager vi jer i hånden og guider jer trygt gennem hele processen. Vi sørger for alt det praktiske – herunder venue, rengøring, oprydning, personale og alt andet, der skal til for at skabe et vellykket arrangement.


· Professionel planlægning fra start til slut

Med flere års erfaring ved vi, hvad der skal til for at skabe et velplanlagt arrangement, hvor alt spiller – fra første gæst ankommer, til den sidste går hjem. Vores koncept adskiller sig fra de traditionelle festlokaler, fordi vi tilbyder en komplet løsning, hvor vi tager os af det meste. Det betyder, at I slipper for den praktiske planlægning og i stedet kan fokusere på at nyde aftenen. Vi har styr på detaljerne og sørger for, at intet bliver overset.

Prismatch

Finder I et tilsvarende tilbud/lokale billigere et andet sted, tilbyder vi prismatch.

Ingen ekstra gebyrer

Vi er flere partnere i virksomheden og ejer selv alle de lokaler, der vises på vores hjemmeside. Derfor er der ingen mellemled, der skal have betaling – og dermed ingen skjulte gebyrer.


**Ved booking af et lokale gennem en af vores samarbejdspartnere kan der forekomme et tillæg.**

· Fleksible pakkeløsninger

Hos os finder du fleksible pakkeløsninger, der passer til både festlige aftener og hyggelige dagsarrangementer.
Uanset om du planlægger en stor fest med dans og bar – eller en mere afslappet sammenkomst med spisning og god stemning – har vi en løsning, der matcher dine behov. Vi tilbyder lokaler og pakkeløsninger til alt fra fødselsdage, jubilæer og firmafester til konfirmationer, frokoster og receptioner.

Festlige arrangementer

Til dig, der planlægger en aftenfest med bar, musik og dans.

Dags- og spisearrangementer

Til dig, der ønsker en hyggelig frokost, middag eller reception i dagtimerne.

Priser og ydelser

Personale

Vores personale medfølger altid


I alle vores pakker medfølger personale, der sikrer, at festen forløber gnidningsfrit. Vores team tager sig af alt det praktiske, så I kan slappe af og nyde aftenen uden at bekymre jer om oprydning eller andre opgaver. Personalet står også for udskænkning af vand og sørger for, at alle gæster for en tryg og god oplevelse. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

Forplejning

Tilladt at medbringe egne drikkevare


Der er mulighed for at afholde arrangementer både med og uden spisning. I kan vælge selv at medbringe mad og drikke – det er helt gratis og inkluderet i lejen. Alternativt samarbejder vi med leverandører, som kan stå for forplejningen, hvis I ønsker det.

Se vores menuer og priser på fri bar, her:

Arrangementer

Vælg dit arrangement og få en pris

Vi tilbyder skræddersyede løsninger til alle typer arrangementer Klik herunder for at se, hvordan vi kan skabe den perfekte ramme til netop dit event.

Kundeservice

man-søn 10-20

Vi anbefaler altid, at du kontakter vores kundeservice – vi er her for at hjælpe.

Vores kundeservice kan guide jer trygt gennem hele processen, give jer et overblik over priser og muligheder og besvare alle de spørgsmål, I måtte have.

Ring til os og lad os tage en uforpligtende snak.
Vi sidder klar ved telefonen alle ugens dage fra kl. 10.00 til 20.00.

Prisgaranti

vi matcher prisen.

Hos os får I altid en fair pris. Finder I et tilsvarende tilbud billigere et andet sted, matcher vi prisen – det er vores garanti til jer.

Går du med tanken om at afholde et arrangement?

Udfyld formularen og modtag et uforpligtende tilbud.

 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash