RIVE "logo"

LEJ ET FESTLOKALE

ISHØJ

IDUSTRIKROGEN 8, 2635 ISHØJ

ALT DU SKAL VIDE OM VORES FESTLOKALER I ISHØJ

LEJ ET FESTLOKALE
image00015
image00017
IMG_2744 2___serialized1
IMG_2757 2
qvthg91447
DSC05168-Enhanced-NR
c4obt9927
LEJ ET FESTLOKALE
xfiy085836
DSC06290-Enhanced-NR
rsz_dsc04959-enhanced-nr
IMG_2739 2
IMG_2740 2
IMG_2752 2
IMG_2755 2
IMG_2759 2
IMG_2741 2
IMG_2758 2
IMG_2760 2
IMG_2756 2
IMG_2747 2

RIVE EVENT ISHØJ

Vores lokaler i Ishøj har to forskellige festlokaler: et ovenpå og et nedenunder! Lokalerne kan lejes til fødselsdagsfest, firmafest, efterskolefest, afslutningsfest og andre private arrangementer. Vores festlokaler i Ishøj er oplagte festlokaler til jeres næste fest, fordi lokalerne er indrettet som en natklub og har en udendørs gård med flere bænke. Det er også muligt at sætte en DJ og festlys op i gården. Udover det har vi et køkken med alt inviter! Lokalerne har også et rygeområde, aircondition samt moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads og røgmaskiner), en stor bar, flere toiletter, stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde.


Lokalet kan lejes fra 110,- Pr. Pers. inkl. 5 timers lokaleleje, personale, oprydning og rengøring før, efter og under festen, så I kan nyde festen uden problemer. Ønsker I at leje lokalet, hvor I selv medbringer drikkevarer? I så fald er prisen 135 kr. Pr. Pers. ved min. 100 personer.

PARKERING OG TRANSPORT


Lokalerne ligger kun 5 minutter i bus fra Ishøj station – Udover det er der gratis parkering


Overnatningsmuligheder:

Hvis dine gæster rejser langvejsfra eller foretrækker at blive overnatning, har vi et udvalg af hoteller og indkvarteringsmuligheder i nærheden. Så kan alle slappe af og nyde festen med ro i sindet, velvidende at der er overnatningsmuligheder i nærheden.

lej et festlokale i københavn, priser fra kun 110,- Pr. Pers.

TEMA FEST

- Top 10 mest populære

Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester

BILLETSYSTEM

- Begivenhed

Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

RUNDVISNING

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD TIL DIN PERFEKTE AFTEN

TILKØB

VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


EKSTRA TIMER

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

EKSTRA TIMER

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

DJ

- Fuldt setup

- DJ pult

- Professionel DJ

- 5-timers optræden

20,- Pr. Pers

DJ

20,- Pr. Pers

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash