RIVE EVENT ISHØJ
Vores lokaler i Ishøj har to forskellige festlokaler: et ovenpå og et nedenunder! Lokalerne kan lejes til fødselsdagsfest, firmafest, efterskolefest, afslutningsfest og andre private arrangementer. Vores festlokaler i Ishøj er oplagte festlokaler til jeres næste fest, fordi lokalerne er indrettet som en natklub og har en udendørs gård med flere bænke. Det er også muligt at sætte en DJ og festlys op i gården. Udover det har vi et køkken med alt inviter! Lokalerne har også et rygeområde, aircondition samt moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving heads og røgmaskiner), en stor bar, flere toiletter, stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde.
Lokalet kan lejes fra 110,- Pr. Pers. inkl. 5 timers lokaleleje, personale, oprydning og rengøring før, efter og under festen, så I kan nyde festen uden problemer. Ønsker I at leje lokalet, hvor I selv medbringer drikkevarer? I så fald er prisen 135 kr. Pr. Pers. ved min. 100 personer.
PARKERING OG TRANSPORT
Lokalerne ligger kun 5 minutter i bus fra Ishøj station – Udover det er der gratis parkering
Overnatningsmuligheder:
Hvis dine gæster rejser langvejsfra eller foretrækker at blive overnatning, har vi et udvalg af hoteller og indkvarteringsmuligheder i nærheden. Så kan alle slappe af og nyde festen med ro i sindet, velvidende at der er overnatningsmuligheder i nærheden.
Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester
Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!
Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.
Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.
Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.
Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
VAGTER
Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.
25,- Pr Pers.
EKSTRA TIMER
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
EKSTRA TIMER
15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
FOTOGRAF-SELFIMASKINE
15,- Pr. Pers.
DJ
- Fuldt setup
- DJ pult
- Professionel DJ
- 5-timers optræden
20,- Pr. Pers
DJ
20,- Pr. Pers
CVR 44016575
COPYRIGHT © 2023 RIVE EVENT