RIVE "logo"

LEJ EN NATKLUB

ROSKILDE

HESTETOVET 3, 4000 ROSKILDE

ALT DU SKAL VIDE OM VORES FESTLOKALE I ROSKILDE

IMG_5925
IMG_5922
IMG_5923
Skærmbillede 2024-08-11 kl. 17.02.55
IMG_5919
Design uden navn (22)
IMG_6294___serialized3
193240535_864758134387315_4896918311963429444_n
193703205_864758144387314_5642892687091030854_n
456514552_18053653897818486_1726703612101116206_n
4___serialized1

PERFEKT FESTLOKALE


Rive Event Roskilde er et, perfekt festlokale til jeres næste fest! "Mmm, Hvorfor?" Fordi vores 250 kvm store festlokale, er indrettet som en natklub og har alt hvad i skal bruge, blandt andet har vi, et adskilt rygeområde, aircondition, blæsere, moderne lyd- og lysudstyr (som laser, moving-heads, røgmaskiner og diskokugle mm). Der er en stor bar, flere toiletter, et stort dansegulv, sofaer, borde og mulighed for at lave et større loungeområde samt udendørsområde. Festlokalet er oplagt til fødselsdagsfest, firmafest, studentergilde, efterskolefest, afslutningsfest og andre private arrangementer.


Lokalet kan lejes fra 110,- Pr. Pers. inkl. 5 timers lokaleleje, personale, oprydning og rengøring før, efter og under festen, så I kan nyde festen uden problemer. Ønsker I at leje lokalet, hvor I selv medbringer drikkevarer? I så fald er prisen 135 kr. Pr. Pers. ved min. 100 personer.

PARKERING OG TRANSPORT


Vores festlokale ligger kun 30 meter fra Roskilde Station, så dine gæster nemt kan komme til og fra festen. Udover det er der gratis parkering fra kl 18.00 til 08.00.


Overnatningsmuligheder:

Hvis dine gæster rejser langvejsfra eller foretrækker at blive overnatning, har vi et udvalg af hoteller og indkvarteringsmuligheder i nærheden. Så kan alle slappe af og nyde festen med ro i sindet, velvidende at der er overnatningsmuligheder i nærheden.

Vores festlokale ligger kun 30 meter fra Roskilde Station, priser fra kun 125,- pr gæst

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

TEMA FEST

- Top 10 mest populære

Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

BILLETSYSTEM

- Begivenhed

Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

RUNDVISNING

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD TIL DIN PERFEKTE AFTEN

TILKØB

VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


EKSTRA TIMER

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

EKSTRA TIMER

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

DJ

- Fuldt setup

- DJ pult

- Professionel DJ

- 5-timers optræden

20,- Pr. Pers

DJ

20,- Pr. Pers

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash