RIVE "logo"

ODENSE

Wichmandsgade 10, 5000 Odense

ALT DU SKAL VIDE OM VORES FESTLOKALE I ODENSE

unsplash_ME2GM-VF_j4
unsplash_r3XvSBEQQLo
unsplash_nCQLFziJ3Bk
277408888_914603612545032_5880070613366079138_n

PERFEKT FESTLOKALE


Vores festlokale i Odense, indeholder et stort dansegulv, en scene, lys- og lydsystem (som kan styre laser, moving heads, røgmaskiner mm). Udover det er der en kæmpe parkeringsplads med gratis parkering, en stor bar, flere toiletter (inklusive et handicaptoilet og puslerum), en stor isterningmaskine, borde, stole, mulighed for at lave et større loungeområde, udendørs område og rygeområde! Udover det har vi et køkken med ovn, komfur, køleskab, fryser, bestik og alt andet, der hører til i et køkken. Festlokalet rummer op til ca. 900 siddende og op til 1200 stående gæster, men kan også tilpasses mindre arrangementer. Det gør det ideelt til både store fester som efterskole- og gymnasiefester samt mere intime begivenheder som bryllupper.

PARKERING OG TRANSPORT


Lokalet ligger på centralt beliggende i hjertet af Odense og er dermed tæt på bus og tog, hvilket betyder, at infrastrukturen er perfekt – endvidere er der rig mulighed for parkering.


Overnatningsmuligheder:

Hvis dine gæster rejser langvejsfra eller foretrækker at blive overnatning, har vi et udvalg af hoteller og indkvarteringsmuligheder i nærheden. Så kan alle slappe af og nyde festen med ro i sindet, velvidende at der er overnatningsmuligheder i nærheden.

lej et festlokale i københavn, priser fra kun 110,- Pr. Pers.

PERSONALE

- Professionelt personale

Når I lejer vores festlokale, er vores serveringspersonale med i prisen. Det er garanti for at glas Osv. Er vasket ordentligt, og at alt ser nydeligt ud under hele arrangementet. Desuden forløber festen bedre med et professionelt personale der kender huset.

TEMA FEST

- Top 10 mest populære

Uanset om du skal holde en fødselsdagsfest, efterskolefest, eller firmafest, er det altid sjovt med et tema til festen. Men hvad er det helt rigtige tema til jeres fest? Det vil vi gerne hjælpe jer med at finde ud af, derfor deler vi nu vores top 10 mest populære temafester

MAD OG DRIKKELSE

- Specielle ønsker til menuen

Der er både mulighed for arrangementer med og uden spisning, det kommer helt an på jeres ønsker og behov. Vores menuer er sammensat med stor variation og altid med fokus på veltilberedt mad fremstillet af årstidens friske råvarer. Vi rådgiver selvfølgelig gerne vores gæster, når menuen skal sammensættes. Er der specielle ønsker til menuen, klarer vi gerne dette.

BILLETSYSTEM

- Begivenhed

Vi tilbyder også et smart billetsystem samt oprettelse af en Facebook-begivenhed, hvor praktisk information om festen vil stå, så i nemt kan invitere jeres gæster, uden at de går glip af noget praktisk information, samt mange andre ekstratjenester, der gør planlægningen endnu nemmere for jer!

MUSIK & BILLEDER

- Samarbejdspartnere

Vi har mange samarbejdspartnere som musikere og kunstnere over hele landet – og kan derfor også være dem behjælpelige med valg af musik til jeres kommende arrangement.

Vi har også fotografer, så dette kan vi også være dem behjælpelige med. Der kan fotograferes billeder til hvilket som helst arrangement, De har tænkt sig at afholde.

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD TIL DIN PERFEKTE AFTEN

TILKØB

VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


VAGTER

Vi anbefaler, at I tilkøber vores vagter, bemærk at der er medfølger vagter i Festpakke Pro & Pro+, Hvis I ikke tilkøber en vagt, skal der være minimum 3 ædru (30+) til stede pr. 100 gæst.

25,- Pr Pers.


EKSTRA TIMER

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

EKSTRA TIMER

15,- Pr. Pers, Pr. Påbegyndt time

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

FOTOGRAF-SELFIMASKINE

15,- Pr. Pers.

DJ

- Fuldt setup

- DJ pult

- Professionel DJ

- 5-timers optræden

20,- Pr. Pers

DJ

20,- Pr. Pers

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
unsplash